Vi benytter cookie for at give dig en bedre oplevelse med vores hjemmeside. Cookies
OK

Levering, Betaling & Forsendelse

Hvor meget koster portoen?

Danmark: Alle ordrer som overstiger 449 kr. vil blive leveret gratis.

Med ordre, der ligger under dette beløb, vil vi opkræve et beløb for forsendelse til Danmark og paknings gebyr på 29 kr. per ordre. Dette beløb er uafhængigt af antallet, størrelsen og vægten af pakkerne.

Vi leverer fra minimum ordre på 199 kr (ekskl forsendelsesomkostninger).

Hvis det af tekniske eller logistiske årsager, er nødvendigt at foretage en forsendelse i flere etaper, beregner vi kun leveringsgebyret én gang.

Bemærk: Vi leverer ikke Grønland, Færøerne, Bornholm, visse småøer samt til døgnboks eller pakkestationer. Dette indebære bl.a. postnummer; 3700-3999, 4592, 5900-5985, 6720, 7884, 8305, 8592, 9940

Ved levering af ekstra store genstande gælder særlige betingelser. Skulle det af tekniske eller logistiske grunde være nødvendigt at sende en levering ad flere omgange, beregner vi naturligvis kun forsendelsesgebyret én gang

For levering til specifikke regioner eller hvis du ønsker en leverance med bestemt tjeneste, kan forsendelsesomkostningerne variere. Vi beder om din forståelse!

 

Hvornår bliver min ordre blive leveret?

Vi kan ikke angive præcise leveringstid på din ordre. Det varierer efter betalingsmåden.

Hvis du betaler med VISA eller MasterCard tager levering normalt 2-4 hverdage.

Ved betaling med øjeblikkelig betaling tager levering normalt tager 2-4 hverdage.

 

Når du betaler via en bankoverførsel skal betalingen kontrolleres inden vi kan afsende ordren til dig. Det tager normalt tre hverdage. Efter en vellykket betaling vil din pakke blive sendt fra os, hvilket betyder yderligere tre hverdages ventetid. Så din ordrebehandling tager normalt seks arbejdsdage.

 

Hvad er leveringsbetingelser?

De generelle vilkår og betingelser kan findes her

     

Med hvilken virksomheden er min ordre afsendt?

Vores pakker forlader vores varerlager med DPD, men grundet DPD's samarbejde med PostNord vil det være PostNord der laver den endelige levering til dig som kunde.

      

Hvordan kan jeg vide, når min ordre er afsendt?

Hvis din ordre er afsendt, vil du automatisk modtage en e-mail fra os.

 

Kan jeg spore min ordre?

Ja, du kan benytte dig af ”spor pakken” på hjemmesiden for vores leverandør, efter den er blevet sendt af os. Du vil finde de nødvendige oplysninger i e-mailen, som du modtager fra os, når din ordre er blevet afsendt fra Brekz. Mere information om vores speditør kan findes her.

 

Jeg har ventet længe på min ordre, hvad kan jeg gøre?

Du kan kontrollere status for din pakke til enhver tid via linket DPD Track & Trace, eller på PostNords hjemmeside. Dette vil blive vist i din bekræftelse e-mail. Hvis du allerede har ventet i lang tid på din levering (6 dage eller mere) kan du kontakte os. Du kan blot ringe eller sende os en e-mail: service@brekz.dk.

 

Jeg har modtaget det forkerte produkt, hvad kan jeg gøre?

Skulle det ske, at Brekz har sendt det forkerte produkt til dig, kan du returnere varen gratis. Hvis du har bestilt den forkerte vare, kan du sende det tilbage. Men i dette tilfælde er du nødt til at betale forsendelse og håndtering, samt prisforskellen på det rigtige produkt.

Du kan nemt kontakte os via e-mail: service@brekz.dk.

 

Hvad sker der med min ordre, hvis jeg ikke er hjemme under leveringen?

Hvis du ikke er hjemme ved leveringstidspunktet vil PostNords sædvanlige regler træde i kraft.

Pakken vil blive bragt til nærmeste PostNord pakkehus, eller blive stillet ved din angivne modtagerflex placering.

 

Kan jeg få pakken til en leveret anden adresse, som min hjemmeadresse?

Ja, dette er muligt. Hvis du ønsker at sende din ordre til en anden leveringsadresse, angiv dette ved bestilling. Du kan indtaste din nye adresse i felterne. Efter det, gemmes begge adresser i din konto, og du kan vælge, hvilken du foretrækker.

 

Hvis det produkt, du har købt ikke passer, er defekt eller ikke opfylder dine forventninger. Kan du så returnere det?

Du kan returnere varen inden for 14 dage. Afhængigt af hvilken type klage det er, får du porto omkostninger refunderet. Du kan nemt kontakte os via e-mail: service@brekz.dk.

 

Skal jeg selv betale portoen ved returnering?

Hvis du har bestilt det forkerte produkt, så vil retur- omkostningerne være for egen regning. Hvis vi har lavet en fejl, ligger omkostningerne på os.