Vi benytter cookie for at give dig en bedre oplevelse med vores hjemmeside. Cookies
OK

Betaling mislykket
   

Hvis betalingen for din ordre afvises eller mislykkes, så prøv at kontrollere om din bankinformation er korrekt. Hvis al information er i orden, så prøv igen med den samme betalingsmetode (der er ingen risiko for, at der betales dobbelt i vores sikre system).

Hvis problemet stadig opstår, så kan du prøve de følgende muligheder:

  •          Prøv at logge ud fra din Brekz-konto, og log herefter ind igen.
  •          Skift til en anden internetbrowser på din computer: Google Chrome, Mozilla Firefox eller Internet Explorer.
  •          Prøv et andet apparat: computer, tablet eller mobiltelefon.
  •          Prøv en anden betalingsmetode: Visa Dankort & Visa, Mastercard eller bankoverførsel.
  •          Hvis ingen af disse muligheder lykkes, så kontakt din bank.
  •          Hvis betalingen udsættes længere end et par minutter, så vil din ordre automatisk blive annulleret.

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse på e-mail, så er ordren ikke gået igennem. Eller der er udfyldt en forkert e-mailadresse.