Vi benytter cookie for at give dig en bedre oplevelse med vores hjemmeside. Cookies
OK

Ændring af leveringsadresse
    

Før du betaler din ordre, bedes du kontrollere leveringsadressen. I tilfælde af, du har sendt ordren og den er behandlet hos os, så kan vi desværre ikke ændre leveringsadressen mere.

Kan jeg få sendt min ordre til en anden adresse?

Ja, naturligvis. Vil du gerne have leveret din ordre på en anden leveringsadresse, så skal du udfylde det, når du laver din bestilling. Du kan klikke på ”Tilføj ny adresse”. Her kan du udfylde ny adresseinformation. Når du så klikker på ”Gem” bliver leveringsadressen ændret og gemt.

Hvad hvis jeg har sendt min ordre og jeg opdager, at jeg har udfyldt en forkert adresse?

Hvis ordren endnu ikke er sendt fra os, så kan du ringe til vores kundeservice. De vil hjælpe dig videre og sørge for, at ordren bliver sendt til den korrekte adresse.

Hvis ordren er afsendt fra vores lager, så kan du ændre adressen i forsendelsesmailen fra DPD/PostNord. I denne mail er der en firkant med ”gå til live tracking”, hvor du kan se din levering og tilpasse adressen.

BEMÆRK! Når en ordre er leveret, er det ikke muligt at rette op på fejl uden omkostninger. Det gælder også ordrer, som er leveret hos naboen, eller som er sat udenfor ifølge aftale.