Kvei,
2 dage siden
Hurtig levering
Baseret på 2931 anmeldelser på
Vores seneste anmeldelser med 4 til 5 stjerner
Kvei,
2 dage siden
Hurtig levering
Ian Mitchell,
3 dage siden
Effektiv og hurtigt afhentning fra pakkeshop.
Camilla Kjeldsen,
1 uge siden
Indtil vidre har jeg købt kattemad til mine 3 katte uden problemer. Både killing og nu til steriliseret kat. ???? Sys de har gode priser og lækkert men kan købe så store sække så man ikke skal handle hele tiden. Jeg har også handlet loppe flået middel og kunne købe stor omgang hjem, dejligt. 4 ud af 5 da pakkerne altid er lidt mast når de kommer. men måske det har mere med postomdeleren at gøre.
Jeanette ,
1 uge siden
Gode produkter og hurtig levering.
Randi,
2 uger siden
Altid hjælpsom med bestiling af varer og kommer ret hurtig og altid til den tid som er skrevet har aldrig været forsinket kan godt anbefale til andre hunde elsker
Tanja Pedersen,
2 uger siden
På trods af lidt forsinkelser så kom varerne. Der var et par buler på nogle dåser, og det fandt vi en super løsning på.
Lars Rasmussen ,
2 uger siden
Meget fin levering ????. Modtog varen en uge efter bestillingen. Alt var kommet sikkert frem og indholdet havde ikke taget skade ????.
Lorenzo Luis Albano,
2 uger siden
Fantastiske produkter, som man ikke kan finde andre steder, til en fremragende pris. Men det tog 10 dage at få dem leveret, 8 dage at få dem sendt ud af lageret. Der var en vis hast. Jeg køber igen, men ikke i en nødsituation
John E,
2 uger siden
Varene kommer, men nu for anden gang forsinket. Leveringstid er for dårlig.
Charlotte,
2 uger siden
Hurtig levering.
Kari Andersen,
2 uger siden
Hurtig svar da pakken forsvandt og super hurtig levering af ny vare
morten,
3 uger siden
Hurtig levering Og nemt at bestille
Annette Dorit Nielsen,
3 uger siden
Gode priser og god service
Maria Alexia,
3 uger siden
Altid pålidelige og de har et godt og varieret udvalg af foder til hunde ???? Super venlig kundeservice ????
kunde,
1 måned siden
Jeg har fået fineste service. Jeg blev desværre nødt til at annullere min ordre, da min hund pludselig blevet meget syg, lige efter min bestilling. Mødre stor forståelse og omsorg fra medarbejderen. Varen var sendt, men fik den fineste anvisning på hvordan jeg fik varen sendt retur, uden det kostede mig noget. Så de får mine bedste anbefalinger
Deanie Mofjeld,
1 måned siden
Jeg har fået den bedste service hos Brekz af Birgitte. Jeg modtog et hundebur som var flækket i bunden og Birgitte sørgede for, at jeg fik tilsendt et helt nyt, inden for få dage og jeg behøvede oven i købet ikke at sende det ødelagte retur. Tak for virkelig god service Birgitte og jeg håber, at din chef behandler dig med respekt og værdighed ????????
Ann-D,
1 måned siden
Hurtig levering, samt meddelelse vedrørende pakkens fremkomst på hjemmeadresse.
doina teaca,
1 måned siden
Foarte mul?umit
jey,
1 måned siden
Super hurtig levering
Jeanette Olsen,
1 måned siden
Nem og overskuelig hjemmeside. Alt ok
frank buchholtz,
1 måned siden
Super service og levering
Dorthe,
1 måned siden
Lynhurtig levering
Nels Cortsen,
1 måned siden
Næmt at bestille og hortig levering
Brian Erik Christensen,
1 måned siden
fin service
CW,
1 måned siden
Handler gerne hos Brekz. Varerne er billige og forsendelsen kommer lige til døren.
Susanne Zaremba Hansen,
1 måned siden
Et godt sted at handle sikker levering, Beregn ca en lille uges tid efter du har bestilt. Har et par gange oplevet at Post Nord ikke leverer den dag de har lovet og sendt mail om. Det kan Brekz ikke gøre for.
Nanna Jurkuhn,
1 måned siden
God oplevelse og ok leverings tid ????
pia eskildsen,
2 måneder siden
Altid godt at handle hos jer. Gode produkter og levering som aftalt
isl,
2 måneder siden
Hurtig og nem bestilling og levering. Fine produkter og et godt udvalg.
Claus H.,
2 måneder siden
Rigtig fornuftigt pris - men lidt lang leveringstid!
Edith Hansen,
2 måneder siden
Super tilfreds med varer fra Brekz.De er til at stole på.
Ilenia,
2 måneder siden
Fast delivery and high quality products
Troels Hjulmann Petersen,
2 måneder siden
Billigt og super hurtig levering (2-3 dage). Stor anbefaling ????????
Solvejg Hermann,
2 måneder siden
Hurtig ekspedition,levering og en rigtig go' pris. Handler gerne hos jer igen
Rasmus Panduro,
2 måneder siden
Rigtige fine priser men lidt lang levering tid
Lone Frostholm,
2 måneder siden
Fantastiske produkter vi køber til vores hund. Kan kun anbefale Brekz.
Hanne Jepsen,
2 måneder siden
Der var en transportskade på produktet og Brekz reagede hurtigt efter min henvendelse - hvorefter jeg fik tilsendt et nyt produkt
ANNE,
2 måneder siden
Rimelig hurtig levering!
winnie ann,
2 måneder siden
Hurtig god levering. Gode priser
Svend Hansen,
2 måneder siden
God hjemmeside, det er nemt at finde rundt og bestille sine produkter, alt i alt en god oplevelse at handle med Brekz
BJ HESTETRANSPORT & MULTISERVI,
2 måneder siden
Fornuftige priser og levering indenfor ca. en uge ????
Bente Christensen,
2 måneder siden
Vi har i dag modtaget to kasser med hundefoder med PostNord. Den ene kasse var fuldstændig ødelagt, og PostNord havde tapet den til. Den ene sæk hundefoder var fuldstændig ødelagt, og spredt ud over hele kassen. Jeg kontaktede kundeservice, og fik svar indenfor 1 time. De har lovet at sende en ny sæk til mig. Det synes jeg en rigtig god og hurtig service og jeg ser frem til at modtage den.
Katrine Lund,
2 måneder siden
Hurtig levering og god service.
KundeAnnette,
2 måneder siden
Det er nemt og dejlig ekspedition. Høflig betjening.
Lisbeth Andreasson,
2 måneder siden
I er rigtig god og er der nogen problemer med er vare sender i nogen nye ???????? Men det ville være rigtig godt hvis i ville stoppe med at bruge postnord for de passer ikke på kasserne..
pia andersen,
2 måneder siden
Da vi har 2 hunde i hver sin ende af livet, er det dejligt at vi kan få noget især til den gamle hund. Hun er blevet noget kræsen på sine gamle dage. Men vi fandt noget som hun kan lide og trives med. Også dejligt at det kommer lige til døren.
Kim Arnesen,
2 måneder siden
Bestilte 3 X 8 kg hundefoder det kom faktisk hurtigere en jeg havnede regnet men kun 4 dages levering Der var desværre så hul eller meget ødelagt kasse og posen med foder så der lå lå løst fodder i kassen PostNord kan man jo ikke komme i kontakt så kontaktede brekz med beskrivelse og billeder af skaderne Ringede også til dem dagen efter og vi fik er rigtigt god behandling og en løsning med rabat på den ene pose Et stort tak til Birgitte fra kundeservice for den gode løsning
Helle kolding,
2 måneder siden
Hurtig levering. Og 3 tilfredse katte????????
Christoffer Sundal,
2 måneder siden
Hurtig service
Gitte,
2 måneder siden
Handler der ofte … og har kun oplevet at være tilfreds. I min sidste ordre manglede et produkt i pakken. Jeg skrev en mail, fik svar dagen efter at de beklagede og 2 dage senere kom det manglende produkt. Kan kun give mine bedste anbefalinger :-)
tina larsen,
2 måneder siden
Varerne kom til tiden
Lene rokamp,
2 måneder siden
Altid god service Hurtig modtagelse Perfekt vare. God bytteservice. Har købt flere gange og fortsætter gerne
Søren Lorentsen,
2 måneder siden
Har det jeg skal bruge, til gode priser.
Volker Einhorn,
2 måneder siden
Lieferung im Abonnement immer pünktlich. Änderungen im Liefertermin völlig problemlos möglich. Ware gleichbleibend von guter Qualität.
vibeke hansen,
2 måneder siden
har altid været glad for at handle hos jer men leveringen er blevet dårlig jeg skal regne med 1 uge levering da jeg startet hos jeg var det 3 dage dåserne har de 2 sidste gange været ret medtaget.
Finn Johannesen,
2 måneder siden
Der er gode tilbud og en god betjening. Imødekommende og hurtig reaktion på ens henvendelser til kundeservice
ole christensen,
2 måneder siden
Gode priser og fine produkter
Solvejg,
2 måneder siden
Gode priser, hurtig levering. Takker!
Laila Larsen,
2 måneder siden
Simpel. Jeg køber og betaler, 3 hunde 2 katte får dagligt mad 1 hund er multi allagi.en gammel 11 år og 1 imellem 2 steriliseret katte som samtidig er lidt på slankekur, jeg bruger ikke lang tid på nettet og får altid mine vare. Meget tilfreds.
Iben Lind,
2 måneder siden
Det kom hurtigt frem.
Irene Kragskovhede Langerhuus,
2 måneder siden
Alt var bare 100% i orden. Selvom jeg bestilte mad til to voksne hunde og en hvalp - en del kilo, kommer foderet allerede to dage senere.
Poul Børge Juul Nielsen ,
2 måneder siden
Hurtig levering, ikke alle stjerner fordi nogle dåser Var beskadiget men ikke åbne
Erik,
2 måneder siden
Udmærket levering!
Thomas Nissen,
2 måneder siden
Super ???????? god service
Bente Lauridsen,
2 måneder siden
Altid hurtig levering af varene ????
Kenneth Andersen,
2 måneder siden
min hundemad kom til den tid de hade lovet det var første gang jeg prøvede brekz men bestemt ikke sidste
Christian Palm Jensen,
2 måneder siden
Varen er leveret lige til døren Og altid god service hvis der er problemer
Annette S.,
2 måneder siden
Lave priser. Hurtig levering, kom 2 dage efter bestillingen. Handler gerne der igen.
GEORGE BARSAN,
2 måneder siden
Great website,great company with great food prices, i have been using it for more then 1 year now, its amazing.I recomend 100%
Ulla Højdahl,
2 måneder siden
Grunden til t jeg ikke har gjort det er følgende Jeg vil gerne give stjerner men når man for at kunne sende er nødt til at skrive hvorfor så gider jeg ikke
kunde,
2 måneder siden
Hunden er glad for foder, kødben og godbidder.
Karl h f møller,
2 måneder siden
Nem og hurtig bestilling ????????
Camilla daugberg,
2 måneder siden
Gode konkurrence dygtige priser og hurtig levering
Elin Nielsen,
2 måneder siden
Handler kun mad til min hund der og har altid fået god behandling og hurtig levering
M. Vind,
2 måneder siden
Det fungere rigtig fint. Vi vender tilbage.
Peder Christian Pedersen,
2 måneder siden
God oplevelse
christine nielsen,
2 måneder siden
Kan bestille varer uden at melde mig ind.
Susanne Madsen,
2 måneder siden
Fin levering. Fin vare
kunde,
2 måneder siden
God betjening og god service
jan olsen,
2 måneder siden
Super fint med vare og god levering
Jane Jessen,
2 måneder siden
Nem og hurtig levering
Ann-D,
2 måneder siden
Jeg får de bestilte varer leveret hurtigt, samt opfølgning om leveringsdag.
Helle Tind Jensen,
2 måneder siden
Berkz får 5 stjerne, for den fungerer som den skal.
Mulle Olsen,
2 måneder siden
Fik en fejlleverance, men den blev byttet uden problemer
Bente,
2 måneder siden
Hurtig levering
ULLA GRANZOW,
2 måneder siden
Brekz har det kattemad som vores kat har brug for. Det er nemt at bestille og at følge ordren. Samtidig kommer det hurtigt frem. Så vi køber fortsat .
Anders,
2 måneder siden
har de produkter jeg søger og lyn hurtig levering
Anne Mette Steenfeldt,
2 måneder siden
Hurtig levering. Fine varer.
Carsten Kjelde,
2 måneder siden
Effektiv ordre- og leverings-proces samt de bedste priser overordnet betragtet; har oplevet enkelte men heldigvis få forsinkelser, hvor det er svært at få svar fra kundeservice.
Anne Enersen,
2 måneder siden
Jeg bruger altid Brekz som leverandør af mad til hundene. De er hurtige og pålidelige, og jeg er yderst tilfreds.
Kresten Kjeldgaard,
2 måneder siden
et rigtigt godt foder til min gamle hund
Bente Kristensen,
2 måneder siden
Har købt vådfodder (Pølser) de er fantastisk gode som træningsgodbidder, min hund elsker dem og så er de uden fedt.
Dorthe,
2 måneder siden
God service - hurtig leveting
Hans Erik Haudrup,
2 måneder siden
Det er hurtig levering og det leveret lige til døren
Marianne,
2 måneder siden
Godt foder ,- levering på trappen efter aftale,- ankommer efter 3-4 dage. Perfekt
Jesper S,
2 måneder siden
Stort udvalg og gode priser.
Bettina,
2 måneder siden
Hurtigt og korrekt levering??????????stort Tak til chaufføren ??Han satte 50 kg foder ind i mit bryggers??????????????
Jeanette Iversen,
2 måneder siden
Er meget tilfreds
Jeanette Nielsen,
2 måneder siden
De har de varer jeg skal bruge og for en god oris
johnny gravesen,
2 måneder siden
Hurtigt levering og nemt at genbestill
Har du spørgsmål til bestilling, levering eller andet?
Brekz.dk hjælper:
1.1 Hvor kan jeg finde Brekz?
Brekz er oprindeligt opstået fra dyrebutikken ”Broekhuizen” i Utrecht, som havde kunder i hele Holland. Nu er Brekz udelukkende en online butik, som er aktiv i Holland, Belgien, Frankrig, Tyskland, Italien, Østrig og Danmark. Takket været et centralt indkøb og effektiv logistik, kan Brekz effektivt arbejde med at holde omkostningerne nede.
1.2 Hvorfor er Brekz så billig?
Fordi vi kun arbejder online og ikke har nogle fysiske butikker (mere), kan vi holde vores omkostninger lave og give vores kunder bedre priser. I og med vi er store på det europæiske marked og har en effektiv logistik, kan vi fortsat arbejde med at sørge for flere besparelser for vores kunder.
1.3 Hvordan opretter jeg en konto?
Du kan oprette en konto ved at trykke på knappen Log-in. Denne knap findes øverst til højre på Brekz' hjemmeside. I pop-op skærmen får du mulighed for at oprette en konto. Det gør du ved at klikke på Opret konto. På det næste skærmbillede har du valget mellem at logge ind som eksisterende kunde eller oprette en ny konto. Som ny kunde udfylder du afsnittet Ny hos Brekz. Indtast din e-mailadresse, og tryk på knappen: Fortsæt som ny kunde. På det næste skærmbillede skal du udfylde dine oplysninger og gemme dem via knappen Gem. Når du har udfyldt det hele, er din konto oprettet, og du kan bestille hos Brekz.
1.4 Skal jeg have en konto for at kunne bestille?
For at bestille fra Brekz kan du oprette en personlig konto. Det giver os mulighed for at betjene dig bedre. En konto er ikke nødvendig, men har mange fordele. For eksempel behøver du ikke at udfylde dine oplysninger igen ved din næste bestilling, og du kan nemt genbestille tidligere bestillinger. Du har hele tiden adgang til dine regninger og gamle ordrer. Således har du dine yndlingsprodukter lige ved hånden med et enkelt klik.
1.5 Hvordan kan jeg placere en ordre?
Når du er på en produktside, kan du klikke på det produkt, du ønsker, og trykke på knappen Tilføj indkøbskurv. Hermed placeres produktet i din indkøbskurv. Du kan derefter vælge at gå til din indkøbskurv eller fortsætte med at handle. Hvis du vil fortsætte med at handle, skal du klikke på krydset øverst til højre for at lukke indkøbskurven. Hvis du vil gå til din indkøbskurv, skal du trykke på knappen Indkøbskurv. Du kan til enhver tid gå til din indkøbskurv ved at klikke på ikonet for indkøbskurven øverst til højre. Her kan du se, hvilke produkter du har bestilt og det samlede beløb. For at afslutte din bestilling skal du klikke på knappen Gå til kassen. Hvis du ikke er logget ind endnu, vil du først blive ført til log-in-skærmen. Her kan du logge ind med din eksisterende konto eller oprette en konto, hvis du endnu ikke har en. Du har også mulighed for at bestille somgæst. Hvis du ikke har en, kan du indtaste alle data i formlen og vælge en adgangskode. Afhængigt af hvilken betalingsmulighed du har valgt, ser du, hvordan du skal betale. Når vi har modtaget din betaling, vil din ordre blive forberedt til afsendelse. Under denne proces vil du modtage e-mails, så du bliver informeret om status for din ordre og ved, hvornår du kan forvente produkterne.
1.6 Jeg har tilføjet et produkt til min vogn, og jeg vil gerne tilføje et andet produkt. Er det muligt?
Ja, dette er muligt. Hvis du ønsker at tilføje flere produkter til din ordre, og skal du blot klikke på "Fortsæt Shopping". Derefter finder du dig selv på den tidligere hjemmeside igen. Du kan derefter fortsætte med at handle og lægge flere produkter i din indkøbskurv.
1.7 Jeg har glemt mit kodeord, hvordan får jeg et nyt?
At anmode om en ny adgangskode, kan du gøre ved at gå til login-skærmen. Denne side viser "Glemt password". Ved at klikke, kan du angive din e-mail-adresse som du brugte ved registreringen dengang du tilmeldte dig. Vi sender et nyt password til denne e-mail adresse. Denne adgangskode kan indstilles valgfrit.
1.8 Hvad gør Brekz med mine data?
Alle personlige oplysninger bliver holdt strengt fortrolige af Brekz. Dine oplysninger vil kun blive anvendt til intern og automatisk behandling i forbindelse med god kundestyring, for eksempel med henblik på databehandling. Vi vil ikke dele dine oplysninger med tredjeparter. Læs mere i vores privatlivspolitik.
1.9 Vil jeg modtage en ordrebekræftelse?
Ja, efter at bestillingen er gennemført, vises en bekræftelse på vores hjemmeside, og du modtager en bekræftelses e-mail med dit ordre resumé.
1.10 Jeg har allerede afgivet en ordre, men jeg ønsker at tilføje noget til min ordre. Er det muligt?
Efter bestilling, er det ikke længere muligt at tilføje nye produkter efterfølgende. Men du kan placere en ny ordre.
2. Levering, Betaling & Forsendelse
2.1 Hvor meget koster portoen?
Danmark: Alle ordrer som overstiger 449 kr. vil blive leveret gratis.
Med ordre, der ligger under dette beløb, vil vi opkræve et beløb for forsendelse til Danmark og paknings gebyr på 39 kr. per ordre. Dette beløb er uafhængigt af antallet, størrelsen og vægten af pakkerne.
Vi leverer fra minimum ordre på 199 kr (ekskl forsendelsesomkostninger).
Hvis det af tekniske eller logistiske årsager, er nødvendigt at foretage en forsendelse i flere etaper, beregner vi kun leveringsgebyret én gang.
Bemærk: Vi leverer ikke Grønland, Færøerne, Bornholm, visse småøer samt til døgnboks eller pakkestationer. Dette indebære bl.a. postnummer; 3700-3999, 4592, 5900-5985, 6720, 7884, 8305, 8592, 9940
Ved levering af ekstra store genstande gælder særlige betingelser. Skulle det af tekniske eller logistiske grunde være nødvendigt at sende en levering ad flere omgange, beregner vi naturligvis kun forsendelsesgebyret én gang
For levering til specifikke regioner eller hvis du ønsker en leverance med bestemt tjeneste, kan forsendelsesomkostningerne variere. Vi beder om din forståelse!
2.2 Hvornår bliver min ordre blive leveret?
Vi kan ikke angive præcise leveringstid på din ordre. Det varierer efter betalingsmåden.
Hvis du betaler med VISA eller MasterCard tager levering normalt 2-4 hverdage.
Ved betaling med øjeblikkelig betaling tager levering normalt tager 2-4 hverdage.
Når du betaler via en bankoverførsel skal betalingen kontrolleres inden vi kan afsende ordren til dig. Det tager normalt tre hverdage. Efter en vellykket betaling vil din pakke blive sendt fra os, hvilket betyder yderligere tre hverdages ventetid. Så din ordrebehandling tager normalt seks arbejdsdage.
2.3 Hvad er leveringsbetingelser?
De generelle vilkår og betingelser kan findes her
2.4 I hvilke lande leverer i ?
Vi leverer ordrer i Danmark med www.brekz.dk , Tyskland med www.brekz.de, Nederlandene med www.brekz.nl, Østrig www.Brekz.at, Italien www.brekz.it og ordrer for Belgien med www.brekz.be. Ordrer til Frankrig kan håndteres via www.brekz.fr.
2.5 Med hvilken virksomheden er min ordre afsendt?
Vores pakker forlader vores varerlager med DPD, men grundet DPD's samarbejde med PostNord vil det være PostNord der laver den endelige levering til dig som kunde.
2.6 Hvordan kan jeg vide, når min ordre er afsendt?
Hvis din ordre er afsendt, vil du automatisk modtage en e-mail fra os.
2.7 Kan jeg spore min ordre?
Ja, du kan benytte dig af ”spor pakken” på hjemmesiden for vores leverandør, efter den er blevet sendt af os. Du vil finde de nødvendige oplysninger i e-mailen, som du modtager fra os, når din ordre er blevet afsendt fra Brekz. Mere information om vores speditør kan findes her.
2.8 Jeg har ventet længe på min ordre, hvad kan jeg gøre?
Du kan kontrollere status for din pakke til enhver tid via linket DPD Track & Trace,eller på PostNords hjemmeside. Dette vil blive vist i din bekræftelse e-mail. Hvis du allerede har ventet i lang tid på din levering (6 dage eller mere) kan du kontakte os. Du kan blot ringe eller sende os en e-mail: [email protected].
2.9 Jeg har modtaget det forkerte produkt, hvad kan jeg gøre?
Skulle det ske, at Brekz har sendt det forkerte produkt til dig, kan du returnere varen gratis. Hvis du har bestilt den forkerte vare, kan du sende det tilbage. Men i dette tilfælde er du nødt til at betale forsendelse og håndtering, samt prisforskellen på det rigtige produkt. Du kan downloade returformularen her.
02.10 Hvad sker der med min ordre, hvis jeg ikke er hjemme under leveringen?
Hvis du ikke er hjemme ved leveringstidspunktet vil PostNords sædvanlige regler træde i kraft.
Pakken vil blive bragt til nærmeste PostNord pakkehus, eller blive stillet ved din angivne modtagerflex placering.
02.11 Kan jeg få pakken til en leveret anden adresse, som min hjemmeadresse?
Ja, dette er muligt. Hvis du ønsker at sende din ordre til en anden leveringsadresse, angiv dette ved bestilling. Du kan indtaste din nye adresse i felterne. Efter det, gemmes begge adresser i din konto, og du kan vælge, hvilken du foretrækker.
02.12 Hvis det produkt, du har købt ikke passer, er defekt eller ikke opfylder dine forventninger. Kan du så returnere det?
Du kan returnere varen inden for 14 dage. Afhængigt af hvilken type klage det er, får du porto omkostninger refunderet. Du kan nemt kontakte os via e-mail: [email protected].
02.13 Skal jeg selv betale portoen ved returnering?
Hvis du har bestilt det forkerte produkt, så vil retur- omkostningerne være for egen regning. Hvis vi har lavet en fejl, ligger omkostningerne på os.
3. Betaling
3.1 Hvordan kan jeg betale på Brekz?
Brekz giver følgende muligheder for sikre betalinger:
3.2 Hvad er Docdata Stichting Foundation og hvorfor jeg får beskeder fra DOCdata?
Docdata betalinger er den betroede betalingspartner for Brekz. Sikkerhed og pålidelighed er deres topprioritet. Store virksomheder som Zalando, HP og Europcar arbejder også med Docdata Betaling.
Docdata håndterer alle betalingsmetoder og betalingstransaktioner for Brekz´ online butik. Derfor er betaling af dine varer altid sikre via Docdata. Hvis du betaler med Visa/Dankort eller annullerer ordren, vil du modtage en e-mail fra Docdata.
3.3 Jeg ønsker at betale på forhånd, hvordan fungerer det?
Hvis du ønsker at bruge forudbetaling, er det muligt, når du kommer til det første trin i bestillingsprocessen "data". Der kan du, efter at du har indtastet alle data, vælge forudbetaling. Kontroller din e-mailadresse, før du klikker på"Bestilling Betaling Betalt" knappen. Alle betalingsoplysninger for overførslen vil blive sendt til dig af den Docdata Stichting Foundation til den angivne e-mail-adresse. Vær opmærksom på at emails sommetider kan ende i spamfiltre. Kontroller dette, hvis du ikke har modtaget dine faktureringsoplysninger.
Anfør dit referencenummer ved din overførsel. Kun med referencenummeret, vil din betaling blive ordentlig registereret.
Vi beder dig om at overføre beløbet til:
Betalingsmodtager: St. Found. docdata payments
Bankens navn: Deutsche Bank Bankens by: Amsterdam
BIC/SWIFT: DEUTNL2N
IBAN: NL66DEUT0319833518
Det er vigtigt, at du foretager registreringen af betalingskortet korrekt. Hvis ikke alle betalingsoplysninger er korrekte, kan vi ikke gennemføre din ordre.
Bemærk, at hvis du vælger at betale med forudbetaling, vil din ordre først blive afsendt, når vi har modtaget pengene fra din overførsel.
3.4 Jeg vil gerne betale med mit Visa kreditkort, hvordan fungerer det?
Hvis du ønsker at bruge dit Visa kreditkort, kan det vælges i første trin i ordreprocessen til "data". Der kan du, efter at du har indtastet alle data, vælge Visa Kreditkort. For næste skridt, skal du vælge at klikke på "Fortsæt" knappen.
Derefter skal du indtaste kreditkortoplysninger. Ved at klikke på "Bestil", er ordren afsendt. Det kan ske, at du nu har brug for at indtaste en ekstra adgangskode, også kendt som Verified by Visa. Dette er en ekstra sikkerhed for dig som bruger. Så vil du blive omdirigeret til vores hjemmeside og din ordre er gennemført.
3.5 Jeg vil gerne betale med mit Mastercard Kreditkort, hvordan fungerer det?
Hvis du ønsker at bruge dit MasterCard kreditkort, kan du vælge det i det første trin i ordreprocessen til "data". Der kan du, efter at du har indtastet alle data, vælge MasterCard kreditkort. For næste skridt, skal du vælge ved at klikke på "Fortsæt" knappen.
Derefter kan du indtaste kreditkortoplysningerne. Ved at klikke på "Bestil ”, er ordren afsendt. Det kan ske, at du skal indtaste en ekstra adgangskode, også kendt som MasterCard SecureCode. Dette er en ekstra sikkerhed for dig som bruger. Så vil du blive omdirigeret til vores hjemmeside og din ordre er gennemført.
3.6 Jeg ønsker at betale via PayPal, hvordan fungerer det?
Det er endnu ikke muligt at betale med Paypal
3.7 Er det muligt at betale senere?
Nej, du kan kun betale på forhånd. Vi beder om din forståelse.
3.8 Jeg betaler med kreditkort. Hvornår bliver pengene trukket fra min konto?
Hvis du betaler med kreditkort, er pengene oftest trukket fra din konto indenfor en uge.
3.9 Min betaling mislykkedes, hvad kan jeg gøre?
Hvis betalingen mislykkes, kan du gøre to ting:
- Du kan placere en ny ordre
- Vælg en anden betalingsmetode, og prøv igen
Hvis begge metoder er mislykket, så kontakt os under [email protected].
4.1 Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har et konkret spørgsmål til et produkt?
Den nemmeste måde at kontakte os på er via e-mail: [email protected].
For produktrelaterede oplysninger, kan du kontakte vores dygtige salgspersonale. De kan kontaktes på følgende nummer:
+316 5708 9636:e
4.2 Søger et bestemt mærke / produkt, men kan ikke finde det, hvad nu?
Når du leder efter et bestemt mærke / produkt, kan du bruge søgefunktionen eller filteret. Hvis du stadig ikke finder det ønskede produkt, bedes du kontakte vores kundeservice på e-mail: [email protected].
Hvis det produkt, du leder efter ikke er i vores katalog eller til rådighed, kan du kontakte kundeservice. Vi ser altid frem til produktforslag.
4.3 Hvor kan jeg skrive en anmeldelse om et produkt?
Vores internationale Trustpilot indeholder mange tilfredse kunder, som allerede har gjort sin mening til kende, hvilket du også er velkommen til. Hvis du kan lide Brekz, ville vi sætte pris på en anmeldelse. Hvis du ønsker at skrive en anmeldelse kan du gøre det ved at klikke her. Hvis du kan lide et produkt fra Brekz, kan du vurdere produktet på produktsiden i webshoppen.
5.1 Hvordan kan jeg hører om nye tilbud om nye produkter hos Brekz?
For at blive informeret, kan du abonnere på nyhedsbrevet fra Brekz. Der vil du finde information om specielle tilbud, nye produkter, pleje tips og de seneste nyheder om kæledyr.
5.2 Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?
Det kan du gøre her!
5.3 Jeg ønsker at modtage nyhedsbrevet, men ingen spam fra andre virksomheder. Er det muligt?
Ved at tilmelde dig nyhedsbrevet på Brekz, vil du kun modtage vores nyhedsbrev. Din e-mail adresse vil ikke blive delt med andre virksomheder. Du vil ikke modtage spam.
6.1 Hvor kan jeg finde de generelle vilkår og betingelser for Brekz?
De generelle vilkår og betingelser kan findes her.
6.2 Bliver mine personlige oplysninger ved Brekz sikret for andre?
Selvfølgelig er dine data og dine personlige oplysninger beskyttet af os. Vores fortrolighedspolitik kan findes her.
Hvis du ikke er derhjemme på leveringstidspunktet, vil PostNords sædvanlige regler træde i kraft. Pakken vil blive bragt til nærmeste PostNord posthus, eller blive stillet ved dit angivne ModtagerFlex sted.
Modtag de bedste uge tilbud
Hold mig opdateret
Du vil modtage én e-mail, når dette produkt er kommet på lager igen.