Vi benytter cookie for at give dig en bedre oplevelse med vores hjemmeside. Cookies
OK

Klager over en ordre
     

Er et leveret produkt i stykker ved ankomsten, har du modtaget en forkert vare, eller mangler der noget i din ordre, så kan du kontakte vores kundeservice, problemet kan løses. Er fejlen forårsaget af os, så vil vi sende en ny pakke til dig (uden ekstra omkostninger) og vil det forkerte produkt blive hentet og returneret. Emballagen skal være ubrudt for at kunne modtage en komplet refundering af beløbet.

 

Vejer dit produkt over 10 kilo? Så kontakter vi vores transportør, DPD, så pakken kan blive hentet hos dig. Produkter, som vejer under 10 kilo, vil blive returneret med et returbrev. Du vil modtage dine penge retur, når pakken er modtaget hos os.

 

Er der opstået fejl eller beskadigelse under transporten af DPD/PostNord, vil der ikke blive sendt en ny pakke uden omkostninger. Ønsker du ikke en ny levering, så kan du bede om refundering af din ordre.

 

Når du kontakter os første gang, er det vigtigt, at du sender os ordrenummeret og et foto af produktet.

 

Har du bestilt et forkert produkt, kan du også returnere det. I det tilfælde skal du selv betale for returnering og administration. Hvis du vil vide mere om vores returneringer, så klik her.